zaterdag, juni 21, 2008

Zaterdagtrainingske

5,382km - 35' - 9,2km/hr

Rustige korte training. Morgen ben ik de ganse dag op weg en zal er niet gelopen worden. In Duitsland zal ik een poging doen om mijn conditie (?) te onderhouden.

Aan alle canicrossers die morgen aantreden wens ik een cross die jullie trainingsarbeid beloond en aan de organisatoren een vlekkeloos verloop en mooi weer. Succes!

Aan alle ateleten -groot en klein, goed en zeer goed (een slecht loper/jogger bestaat niet, iedereen is een winnaar)- en die niet op een kilometerke kijken, vergeet niet dat er aanstaande zaterdag (28 juni) een enthousiaste bende klaar staat om jullie een mooie 1/2 marathon aan te bieden. Denk eraan; iedereen is een winnaar.

3 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Spijtig dat je er niet bij kunt zijn morgen. We hopen toch op iets minder mooi weer (lees: koeler maar toch droog) hoor... ;-)

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ik kom naar de Kastelenloop ! om te supporteren !! zet maar een klaar :-)

Cremke zei

Gisteren was ik ook één van de "winnaars" zoals jij het noemt op de kastelenloop. Een prachtige organisatie die veel meer deelnemers verdient.

Gelukkig ben ik (nog) niet een van de winnaars die de "life finish line" overschreiden.