zondag, juni 01, 2008

Vanmorgen had ik een ritje voorzien met de fiets maar dat is niet doorgegaan. Niet het slechte, natte weer was de schuldige en ook de goesting ontbrak me niet. Het niet vinden van mijn reserveband deed me van gedacht veranderen. Ik stond al in volledige koersplunje maar heb die maar veranderd in mijn loopplunje. Een aantal km's lopen stoort me niet maar met fietsschoenen aan is dat wel niet ideaal. Altijd heb ik een reserveband (als ik ga fietsen) mee en ik ben nog maar zelden platgevallen maar een bevestiging van "de wet van Murphy" wilde ik niet leveren. Dat plezier gun ik Edwarke niet.

9,5km - 56'31" - 10km/hr - GHS:153 - 840 kcal
Rustige duurloop in voorbereiding van de Canicross te Spiere-Helkijn.

1 opmerking:

Cremke zei

Ik kies ook vlugger voor lopen dan voor fietsen. Maar 't schijnt dat eens fietsen goed is voor de dijspieren. De schokken aan de knieën worden dan beter opgevangen.