woensdag, juni 11, 2008

7,579m - 48'52" - 9,3km/hr
Duurloop kort in de namiddag om de regen te ontlopen die mogelijk deze avond zou/ging vallen. Nog altijd geen regen gezien, zoveel te beter!
Na de vergadering met IVAC kan ik alle reeds ingeschreven deelnemers alsook de twijfelaars (wel of niet deelnemen) verzekeren dat de organisatie alles zal doen om de atleten een goede, vlotte wedstrijd te geven. Traditiegetrouw zal er voor alle deelnemers genoeg prijzen te rapen vallen die hun inschrijvingsgeld ver zal overstijgen. Deze kastelenloop is niet alleen ter ere van de competitieloper maar ook voor de joggers en/of gelegenheidslopers. Er is namelijk ook een jogging voor iedereen. Filosofie van de jogging: hoe meer rondjes je loopt hoe meer kans op mooie prijzen. Inschrijven kan hier via IVAC kastelenloop. Later meer.
Voor de bloggers, jammergenoeg is er geen Leffe te verdienen per rondje maar die is ruimschoots voorhanden aan de bar in het kasteel. Van een Leffe genieten als een echte kasteelheer.

Een "aktie?"-foto van de canicrosswedstrijd te Spiere Helkijn (dank u wel Steven D.). Het bewijs, Zico liep naast mij en was mij niet aan het vooruittrekken. Hij dacht waarschijnlijk:"Als je toch niet rapper kunt lopen kan ik evengoed naast u lopen".

1 opmerking:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Bedankt voor de foto, al kan ik me niet herinneren dat we daar gelopen hebben.

Oh ja, ik heb daar ook helemaal niet gelopen... ;-);-);-)