woensdag, juni 18, 2008

Pistetraining

3km opwarming - 3x 80m versnellingen - 5x 1000m - uitlopen

Zeer lang geleden dat ik nog eens meetrainde op de piste. De 1ste 1000m heb ik in 4'30" gelopen met telkens enkele (2 à 3 sec) sneller per ronde. Een goed gevoel na een zeer lange afwezigheid op de piste. Goe trainingske.

In mijn mailbox, "het kortste sprookje". Kon het niet laten om het hier neer te "bloggen"
't Werd intussen één van mijn favoriete sprookjes. (Geert, blijf ze maar sturen hé!)
Er was eens een jongen en die vroeg aan een meisje : "Wil je met me trouwen?" Het meisje zei : "neen!"
En de jongen leefde nog lang en gelukkig !

Nutteloze weetjes:
* De aardbeving die in 1906 in San Francisco plaatsvond was qua kracht vergelijkbaar met 12.000 atoombommen op Hiroshima.
* De geluidsgolven die geproduceerd worden bij het uitspreken van een medeklinker zijn meer dan 600 keer krachtiger dan die bij het uitspreken van een klinker.

Geen opmerkingen: