woensdag, juni 04, 2008

Trainen langs het water

7,289m - 39'45" - 11km/hr


Duurtraining langs het kanaal. In het begin serieus doorgetrokken, 2de deel een stuk trager (van moeten) gelopen.

De Keymaze was mijn persoonlijke begeleider en zo ken ik nu de correcte afstand (?!) die ik gelopen heb. Het duurde wel enkele seconden (> minuut) vooraleer hij contact had met een satelliet. Eens vertrokken was er geen probleem meer. Ook onder de bomen bleef hij ontvangen. Onder de brug is er wel geen verbinding maar die werd direct terug opgepikt (enkele seconden) eens je de brug voorbij bent. Ook de hoogteverschillen kan je volgen wat ik ook gedaan heb tijdens het oplopen van een brug.

Voorlopig dus alleen maar goede ervaringen met de KeyMaze 300.

Gunther: Op de canicross zal ik er wel niet sneller mee lopen maar ik zal wel kunnen zien waar de snelheid van Zico aan het verslappen was. :-)

1 opmerking:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ik merk dat zonder hulpmiddeltjes hoor, wanneer er plots een stilstaande boxer op het parcours staat...