donderdag, juni 05, 2008

Rustdag

Vandaag, buiten een wandeling met de honden, geen training maar wel een rustdag ingelast. Morgen nog een training en op zaterdag opnieuw een rustdag of een korte rustige duurloop. Zondag staat er dan de canicrosswedstrijd van Spiere Helkijn op het programma. Daar zou ik toch willen beter presteren dan mijn laatste "wanprestatie" van Oudenaarde. Eén voordeel, slechter kan waarschijnlijk niet.


In actie vorig jaar op de korte cross. Dit jaar zal ik op de lange cross starten! Bewonder de soepele, elegante tred van deze topper - Zico! Jammer van zijn tegenwicht.

Nutteloze weetjes:
* Het enige huisdier dat niet in de bijbel wordt vernoemd is de kat.
* Rendiermelk bevat meer vet dan koeiemelk.

LES NEDERLANDS
Minnekozen.......................West-Vlaams voor mijn neef. Onderscheid.......................Toeristenziekte.
Rijkdom...............................Financieel sterk blondje.
Verzuipen............................Drinken in het buitenland.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Stefaan,
Ik zou vooral véél rusten want het zal zondag swaar worden hoor!!!


Groetjes,

Francis.

Anoniem zei

De drang naar presteren,
Tot het uiterste gaan,
En alles geven,
Nee! zonder succes,
Kan hij niet leven.

Als je wint heb je vrienden,
Gaat het minder,
Zijn ze niet te vinden.

Als een carriere voorbij is,
Verdwijnt het respect.
Je wordt afgeschreven,
Niemand kijkt nog naar je,
Of zal nog iets voor je geven.

Maar bij een comeback,
Weet je wie je vrienden zijn!
Je bent sterker dan ooit tevoren,
Zondag in Spierre, een nieuwe start,
Stefaan voelt zich als herboren.

Stefaan zei

De naam van de dichter is "Anoniem". Maar als ik me niet vergis is dit het werk van Antoon de "dichtende canicrosser"!