zaterdag, juni 07, 2008

Losjes lopen

5,344m - 33'36" - 9,5km/hr

Deze middag nog een korte jogging ingelast om het "goeie gevoel" niet te verliezen. Op de weerkaart gezien dat er morgen weinig kans is op neerslag en meestal is het zelfs mooi weer tijdens de canicrosswedstrijden.
De resultaten van vorig jaar nog eens opgezocht en toen werd ik 10de met een tijd van 9'15" voor 2,4km. Een gemiddelde van 15,5km/hr. Als ik nu hetzelfde gemiddelde haal zou het een klein mirakel zijn, ook al omdat ik nu de lange afstand loop (5,5km).
In Oudenaarde liep ik een gemiddelde van 12km/hr, in een belabberde condite, nu is de conditie iets minder belabberd en zou ik toch 13km/hr moeten/willen halen.

Nutteloze weetjes:
* Tijdens een ruimte-expeditie werd ontdekt dat kikkers kunnen overgeven. De kikker kotst zijn maag letterlijk uit en terwijl die uit zijn mond hangt gebruikt hij zijn voorpootjes om de inhoud er uit te duwen. Eens dat gebeurt is slikt hij de maag terug in.
* Er zijn in Alaska meer Kariboes dan mensen.
Bij ons zijn er meer zwijnen dan mensen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Canicross en hardlopen, dat is je lust en je leven,

daar zou je alles aan willen geven.

En wat jij dan allemaal doet,

dat doe altijd goed.

Soms gekweld door een lopersknie,

maar opgeven, dat doe jij nie.

In milatery ben jij een kei,

niemand is zo goed als jij.

Een podiumplaats is je grootste wens,

jij bent echt een sportief mens.

Canicross en hardlopen is een prima sport,

waar je super fit van wordt.

Een sportieve vent zoals jij,

is vast met een plaats tien blij.


Waardering:

Ralf, Loris en Kappo zei

Hoi Etienne en Zico,

Morgen gaat dat fantastisch goed lukken, wij duimen alvast!
Eet misschien een stukje duif, ideaal voor laagvliegers. Ge gaat mij (Ralf) zien geven morgen!
Poot van Racing Ralf! (aja, ook van Loris)

RunningRonald zei

13km/u gaat u zeker lukken!! en denk anders maar gewoon aan de kikker!!
een echte Keniaan kotst ook als hij over die finish komt ;)
veel succes

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Hoop dat ik ook 13km/u haal ! Maar als het 26gr wordt kan ik met een boxer mss. beter op de korte afstand lopen, of wordt de lange dan ook ingekort ? We zien wel, nu platte rust... ;-)
CU2morrow.

Anoniem zei

pas maar op etienne, voor je't beseft haal je 16km/u
en zico moet nog mee kunnen hé !
:-D