dinsdag, juni 03, 2008

Geonaute KeyMaze 300

5,884m - 32'49" - 10,7km/hr

Vandaag was het eigenlijk geen echte training. Eerder een test van mijn nieuw speeltje. Inderdaad nu ben ik de "trotse?" (zal nog moeten blijken) eigenaar van de KeyMaze 300. Het GPS toestelleke is wel redelijk groot om te dragen, dat moet nog wennen. De software op de PC plaatsen en de track op Google Earth visualiseren is geen probleem. 't Ziet er allemaal zeer goed uit en na enkele trainingen zal ik beter kunnen inschatten als de nauwkeurigheid goed zit.
Ook de "Back Track" is een tof "tool-ke". 'k Was maar 70m van mijn huis maar hij gaf toch de goeie richting aan en de correcte afstand. Nooit meer verdwalen! Misschien een idee voor de "after run" van de bloggers na hun legendarische Leffe avonden. Nooit meer zoeken naar uw auto op de grote parking!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Den auto zoeken is niets .. 't is THUIS zoeken!!!

Anoniem zei

Mijnheer Devillage (Van Dorpe St.)
Zo'n speeltuige zoals in rubriek gekend, kan je daar ook de juiste afstand met meten (bv. op training, of op een wedstrijd???)

Ik kom zojuist internet af te zoeken naar een "GPS voor een hardloper", maar er zijn er honderden modellen en de prijs zeg......
Ik zoek een juiste afstandmeter voor op de pols..(geen hardslagmeter, dat heb ik al).

Gezien u een bekwame gast bent, zal u daar mij op deze rubriek of ...zondag een positief antwoord opgeven nietwaar!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Oeioeioei, mijn kansen slinken weeral voor zondag, want tegen zoveel technisch vernuft kunnen we niet optornen hoor ! ;-)
Kun je ook zien wanneer je hond gaat stoppen ???

Cremke zei

Maar 99€ is goedkoop, maar als ik het goed gezien heb geen hartslagmeeting. Is het niet lastig een extra toestelletje te meoten mee-zeulen? Ik zoek eerder een all in one