donderdag, mei 22, 2008

Uw aandacht aub


IVAC organiseert weer, voor de 12de keer al, de Kastelenloop. De 1/2 marathon van Izegem zal doorgaan op 28 juni. Verleden jaar waren er al een paar bloggers aanwezig en we hebben er zelfs ééntje op onze folder gezet. Inderdaad Roadrunnerke siert als 1 van de vele lopers de cover van onze folder die over gans Izegem en omstreken zal "gebust" worden.

Links in de kantlijn kan je info vinden en op de site van IVAC is er nog meer interessants te lezen. Ik doe ook mee ... als helper bij de jogging, seingever tijdens de wedstrijd en helper aan de aankomst. Mijn belangrijkste taak blijft echter het controleren van de juiste temperatuur van de vitamientjes (onder de bloggers beter bekend als het bloggersleffeke).

Aangezien ik niet zou willen dat de intelligentie van Ronald van Oranje stagneert hieronder nog enkele nutteloze weetjes:
* Om mensen wakker te houden zijn appels efficiënter dan koffie.
* Gallium, een soort metaal, smelt in een menselijke hand.
* De eerste vlucht van de gebroeders Wright was korter dan de spanwijdte van een Boeing 747.


?????????? efkes nadenken??????????????
  • In het vliegtuig geen eten krijgen omdat de cock pit.
  • Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden.
  • De cursus lassen voor beginners die is afgelast.

6 opmerkingen:

Cremke zei

Ge zijt gelijk de echte profs, de goeie dan hè. Die gaan ook voor de groeps-training van de ploeg al een rondje in den duik gaan doen. En de halve marathon te Izegem, had ik reeds genoteerd nadat ik er over las bij Frank Spencer

Anoniem zei

Zoals elk jaar lopen we er op 28 juni opnieuw bij in de halve marathon van de Kastelenloop.
Een aanrader !
Ik wil je zelfs gerust assisteren bij je zware taak als controleur van de vitamientjes.

Stefaan zei

Dank u Frank, alleen is dit een bijna onmogelijke taak!

RunningRonald zei

ah.. gelukkig.. ik kom weer terug op niveau :)

Anoniem zei

Ik wil een herkansing voor verleden jaar. Toen wilde ik onder de 2u duiken; viel dit even tegen.
Hopelijk heb ik dit jaar een betere dag!

Anoniem zei

Ik ben ook dit jaar terug van de partij in Izegem. Tot de 28e !