maandag, mei 19, 2008

Geen Bonheiden

Door een samenkomst van onvoorziene omstandigheden heb ik besloten om niet deel te nemen aan de canicross te Bonheiden. Hoofdzakelijk "werk voor 't werk" was de reden van het niet crossen. Jammer. In de toekomst zal ik beter moeten plannen zodat ik geen canicross meer mis. Aan vriend Francis kan ik al zeggen dat ik er zal bij zijn te Spiere-Helkijn, al moet ik 's nachts werken!

Gelezen op de website van de VCF dat het weer super was.

Morgen blijf ik thuis, noodgedwongen want mijn vervoer staakt. Een dagske verlof genomen, Linda zal wel zorgen voor de daginvulling zodat ik me niet zal vervelen!

2 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

't was een zeer mooi parcours. Dit valt me trouwens ook al enorm mee, want Vilvoorde vond ik ook al zeer ok. Maar dit parcours lag nog iets beter om vlot te lopen.
Hopelijk kunnen we volgende keer eens de strijd aangaan met elkaar he. Er werden trouwens ook weer mooie actiefoto's van ons genomen.

Unknown zei

Beste Stefaan,
Ik kan je nu al vertellen dat de eerste 600m van de canicross iets voor jou is! gezien je voorliefde van cross!

Groetjes,

Francis