donderdag, mei 15, 2008

Helchteren en Torhout

Helchteren en Torhout, "the places to be". In de voormiddag (1100hr) met de collega's een wedstrijd te Helchteren waar we een dikke 7 km lopen, daarna eten en vitamientjes. 's Avonds met een aantal bloggers een wedstrijd te Torhout van 10km, daarna niet eten maar wel vitamientjes.
Kan de nabije toekomst (morgen) -een sportieve werkdag- er beter uitzien ... ik denk het niet!

Weeral een paar honderd euro's armer maar wel een laptop rijker. Geen grote onverantwoorde aankoop van Tienneke maar een okkazie, goed genoeg om mee te nemen op buitenlandse opdrachten. Meer dan een filmke en muziek afspelen, nu en dan een mailke versturen en de blog bijwerken moet dat dozeke niet kunnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

2 op 1 dag, dan moet je terug in orde zijn ! ;-) Goed zo.
Zondag zijn we in Bonheiden normaliter terug van de partij. Ik ga ervan uit dat we dan terug dezelfde formaliteiten in dezelfde volgorde moeten vervullen ? Maar ik denk ook dat de rij bij de DA korter zal zijn omdat de meesten reeds voor 1 jaar goedgekeurd zijn ?
Kun je me een uur aanraden waarop ik best ten laatste zou aanwezig zijn ?
Nu stop ik, vooraleer ik het WR spervuur van vragen verbreek...