maandag, mei 05, 2008

Knietest

Niet een training of jogging vandaag, eerder een knietest. Niet slecht maar ook niet goed. Morgen ga ik opnieuw joggen, iets langer en iets verder.

Nutteloze weetjes:
* Kogelvissen zijn hun jagers te slim af door water in te slikken. Daardoor zwellen ze zodanig op dat andere vissen hen niet kunnen doorslikken.
* Een volgroeide beer kan even snel rennen als een paard.

"Quotes"
"De beste scheidrechter heeft goede ogen en slechte oren."
Mario van den Ende
--------------------
"Ik was de enige scheidsrechter voor wie de mensen naar het stadion kwamen. Bij Elinkwijk landde ik eens voor de aftrap met een helicopter op de middenstip. Bij PSV - Go Ahead nam ik zelf een corner toen het me allemaal te lang duurde."
Leo Horn
---------
"In het leven bestaan twee zekerheden: iedereen gaat dood en een trainer wordt ontslagen."
Aad de Mos

Geen opmerkingen: