zondag, april 01, 2007

Herstel wandeling

In plaats van een herstelloop heb ik gekozen voor een herstelwandeling. Na mijn 13km van gisteren wilde ik mijn geteisterde enkels extra rust geven. Een dik uur met de 2 zwarte duivels op stap. Aangezien het een voetballoze zondagvoormiddag was in Izegem konden ze (meestal) vrij rondcrossen. Als er een bal in de buurt is dan is er aan Zico geen houden aan en dan hou ik hem aangelijnd. Voor deze namiddag zijn er 2 mogelijkheden. Of ik lig in mijn zetel en rij ik de Brabantse Pijl, of ik ga naar VK Kachtem kijken waar Bjorn, de zoon van broer Ivan meespeeld alsook Vital, de grootste favoriet van mijn dochter Laura. Ik zou wel willen naar de voetbal gaan kijken maar eens ik in de zetel ben gerold is het zo moeilijk om er weer uit te rollen.

Geen opmerkingen: