donderdag, april 12, 2007

Dwars door de Westhoek


Het lopen moet ik minstens nog 1 week uitstellen, zalf en pillen moeten alles terug beter maken. Niet lopen wil zeggen dat er een alternatief moet gevonden worden. Mijn goeie oude Colnago heb ik dus weer van stal gehaald en nu ga ik regelmatig een stukske fietsen. Op woensdag 25 april neem ik deel aan de fietstocht "Dwars door de Westhoek". Dit is een zeer goed georganiseerde toer door het prachtig Vlaams heuvellandschap, niet te onderschatten. Start en aankomst zijn voorzien in de kazerne van Ieper waar we ook kunnen genieten van een lekkere -grote-spaghetti. Eén groot probleem, de Kemmelberg moet bedwongen worden. En hier heb ik het niet alleen over "den top halen". 'k Heb het meer over hoe we zonder kleerscheuren "den top" kunnen verlaten en heelhuids beneden geraken. Hoe het niet moet heb ik veelvuldig kunnen zien op TV. Soms zegt men: "Verstand op nul en ogen dicht" maar ik geloof niet dat dit hier van toepassing kan zijn. Dat verstand op nul, daar heb ik geen problemen mee, mijn ogen dichtdoen zou hier een zeer slecht idee zijn kunnen zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

'Verstand op nul' .... hmmm dàt is nog eens een sport waarin ik een toekomst zou kunnen hebben ;-)