zondag, april 22, 2007

Canicross Maldegem-Kleit

Categorie Runners M:
plaats: 9/32 - 9'29" - 15,185km/hr - 2400m


Een stralende zon, een goede organisatie, alle ingredienten waren aanwezig voor een ideale canicrosswedstrijd en die hebben we ook gekregen!


Na een periode zonder lopen heb ik toch meegedaan aan dit evenement. Alles gegeven op die korte afstand om de schade te beperken in het criterium. Dat ik beter moet kunnen is normaal maar ik ben niet ontevreden over de wedstrijd. Het tempo dat ik liep in het begin heb ik kunnen aanhouden. Nu een beetje meer trainen en er zullen terug betere tijden inzitten. Later waag ik mij misschien opnieuw aan de lange afstand. Na de wedstrijd, na de inspanning ... de beloning! Bij gebrek aan Rodenbach heb ik me maar achter een "Meetjeslander" gezet. 'k Heb er geen spijt van gehad, een goede dorstlesser.



1 opmerking:

Anoniem zei

meetjeslander.... hmmmm.... tziet er lekker uit alleszins...