dinsdag, april 24, 2007

5 km

Vandaag een lokaal crosswedstrijdje gelopen van 5 km en het ging verbazend goed. Met vrienden afgesproken om samen te blijven maar dat is maar gedeeltelijk gelukt, namelijk aan de start. Voor het startschot stonden we met z'n 4-en nog broederlijk naast elkaar, 1x de startlijn overschreden spatte onze ongedisciplineerde bende uiteen. Steven, de betere loper, kon zich natuurlijk niet inhouden en was meteen vertrokken. Ik heb nog op jullie gewacht was zijn uitleg achteraf, jaja, na de aankomst stond hij inderdaad te wachten. Euh ... ik heb de andere 2 ook maar achtergelaten. De schuld van 2 andere lopers die mij voorbij staken en die ik maar heb gevolgd. Hun tempo beviel me wel. Ik had constant het gevoel dat het iets te traag ging, een goed gevoel dus. De laatste km heb ik zelfs nog een beetje kunnen versnellen. Mijn tijd; ken ik niet want ik vergeet telkens mijn chrono op tijd af te drukken bij de aankomst. Mijn Polar toonde 22' dus ik denk dat het een tijd tussen de 21' en 22' moet zijn.
Wat zeggen mijn protesterende enkels? Geen last of belemmering tijdens het lopen maar toch een onaangenaam gevoel. Het probleem is dus nog niet volledig verdwenen.

Morgen meer over "Dwars door de Westhoek" die ik zal rijden! Nu Manchester - Milan!

1 opmerking:

Anoniem zei

Héhé ... den Tienne is terug! Knap gelopen zonder te forceren!