woensdag, april 18, 2007

Morgen mijn 354ste come back!

Na een lange rustperiode zal ik morgen een kleine poging wagen om terug, aan een zeer matig tempo, een half uurke te joggen. Blijft de pijn in de enkel achterwege dan kan ik vrijdag al eens iets meer proberen.

Nutteloze weetjes: Vissenschubben zijn een essentieel bestanddeel van lippenstift.

Vanavond, net zoals gisteren, voetbal kijken. Een herboren Club die met "Champagnevoetbal" (de stomste voetbaluitdrukking van de laatste jaren) de stropkes van Gent compleet wegspelen. Score: 0-3. Ik kan mij natuurlijk vergissen, voetbal is onvoorspelbaar, de bal is rond (gelukkig) ... het kan ook 0-4 worden.
Op het korte filmpje hieronder kan je zien dat het terug goed zal komen met club. Sterke clubmannen die in het bestuur zitten leggen het nog eens allemaal uit ... op z'n Vloams! (prachtig)


1 opmerking:

Anoniem zei

't staat al 2-0 ... gvdmme!