zaterdag, maart 31, 2007

Brigandsloop

1hr01'38" - 13,18km -12,83km/hr - GHS:176

Vandaag deelgenomen aan de goed georganiseerde Brigandsloop. Wat een kleine 13km moest worden is, volgens mijn polar, 13km 180m geworden. 4 ronden via het kasteel naar het kanaal om dan terug naar de start en aankomstplaats te lopen. De eerste 2 ronden gingen nog redelijk -voor mijn beperkte conditie- maar bij het begin van de 3de ronde ging mijn licht uit. Alhoewel, ik was al gestart met een zeer zwak lichtje, het was meer een schemerlampke. De run & bike zat duidelijk nog in de benen. Ook aan de gemiddelde hartslag kan ik opmaken dat de conditie verre van goed is. Het resultaat zegt genoeg, niet fameus en dat enkel en alleen door te weinig training.
Koen was mogelijk ook van de partij maar van hem heb ik geen spoor gezien. Waarschijnlijk zat hij (minstens) een honderdtal plaatsen voor mij. Al bij al een prettige namiddag gehad met een paar loopcollega's van IVAC die een zeer mooi resultaat hebben neergezet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ettienne, een snotneus en lichte valling hebben mij verhinderd deel te nemen. Spijtig, tzal voor dee volgende keer zijn.