zaterdag, april 14, 2007

Uurloop









Vandaag werd op de piste van Izegem de uurloop georganiseerd door IVAC. Dit is de ideale manier om te weten hoe snel (traag) je nu eigenlijk bent en wat uw snelheid is wanneer je een uurke mag lopen. Een uur op de piste is niet te onderschatten en zeker niet te vergelijken met een training op een parkoer of met een wedstrijd. Weinig tot geen wind en redelijk warm, dat maakte deze uitgave er niet gemakkelijker op. Ik was ook van de partij, niet als loper maar als toeschouwer en ook als "rondeteller" van 2 atleten. De beste loper vandaag was Filip Colpaert (foto boven links) met een schitterende 15.630 m. Tweede werd zoon Bart Colpaert (foto boven rechts) die 15.543 m liet noteren. Hij had zijn vader te ver laten weglopen want zijn poging om op het einde Filip nog in te halen mislukte. Opmerkelijk: Rudy Hoorne (foto onder links), terug uit blessure, liet 13.410 m noteren en Filip Verlinde (foto onder rechts), scherper dan ooit, had 13.227 meterkes verzet na een uur. Patricia Delvael (Nr13) was een zeer sterke dame die in één uur 14.915m afhaspelde.
Alweer een geslaagde organisate van IVAC en zelfs ik ben bij de winnaars want onder de helpers werd nog een prijzeke verloot en ik was de gelukkige. Eindelijk kan ik me weer wassen met zeep! :-) Dank u wel.





Geen opmerkingen: