woensdag, april 04, 2007

De paashaas komt niet meer

't Is jammer maar wel waar, de Paashaas zal dit jaar niet komen. Verwittig uw kinderen (maar laat ze dit bericht niet lezen of zien) en zoek een altenatief! Leg zelf uw eieren -hiermee bedoel ik wel degelijk de chocolade eieren- zoek een ander verhaaltje of zeg gewoon dat hij niet bestaat!

Tijdens mijn wandeling met mijn lieve brave hondjes die nooit een ander levend wezen, laat staan een (Paas)haas kwaad zouden doen, was ik getuige van het volgend verschrikkelijk tafereel.

Een moord in koelen bloede, een moord met voorbedachte rade ...

Terwijl de "Paashaas" bezig was met zijn "Paashaaswerk" werd hij verrast door een andere hond. Hier wil ik zeer duidelijk stellen dat mijn honden hier geen enkele verantwoordelijkheid treffen. Zij waren ook maar getuige van deze natuurlijke selectie in de dierenwereld! Dat ander hondje, die denkt dat de Paashaas niet bestaat, -voor hem zijn hazen en konijnen allemaal hetzelfde ... een lekkernij- deed ook maar gewoon zijn werk. Volgens hem was dit de normaalste zaak van de wereld. Eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven dat hij zeer professioneel te werk ging. De Paashaas was zich van geen kwaad bewust en had al een vriendelijk contact gehad met mijn 2 honden. Hij dacht waarschijnlijk dat de "dader" ook een vriendelijke viervoeter was die gewoon zijn eieren eens kwam inspecteren. Resultaat, totale verrassing, de Paashaas verantwoordelijk voor de regio West-Vlaanderen is niet meer.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een morbide beeld... Zo'n mooie hond met een konijnekop in zijn muil ! Hij heeft hem "gesalpt" zekers ? hahaha...

Stefaan zei

Dit was een foto die ik via e-mail heb gekregen. Volgens mij is het gewoon een restje dat deze lieve hond gevonden heeft.

Stefaan zei

Dit was een foto die ik via e-mail heb gekregen. Volgens mij is het gewoon een restje dat deze lieve hond gevonden heeft.

Anoniem zei

"een restje" ???? scheur je mond niet hé Etienne !!!

Als dat "een restje" is, hoe ziet jouw konijn er dan uit ???


hahahaha..........