zondag, mei 03, 2009

Nog eens gelopen

7.2km - 43'44" - 9.9km/hr
-
Na mijn weekske buitenland heb ik nog eens de tijd (en goesting) gevonden om te lopen. Een rustige duurloop om terug in de "mood" te geraken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Op zondagmorgen ga ik "meestal" (als ik niet ga lopen) fietsen met de vrienden. Om eerijk te zijn, 't is er nog niet veel van gekomen dit jaar. De fietsende atleten hebben het vriendenclubke "la dolce vita" gedoopt. Het past wonderwel bij deze sympathieke groep. We hebben ook al een kledijsponsor gevonden. Het kon niet beter bij ons passen. Niemand minder dan DUVEL zal ons vestimentair bijstaan zodanig dat we van verre herkenbaar zijn. Alhoewel we bijna allemaal Rodenbachdrinkers zijn -met mate(n)- moeten we onze nieuwe vrijgevige sponsor steunen en gaan we nu een Duvelke in ons leeggereden en uitgeput lichaam gieten. Dit vitaminebommeke zal ons in de korstste keren opnieuw topfit maken.
Nico (Mattan), we gaan er goed uitzien hé! :-)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Shooting PILZEN, Tjechië:
geen medailles en dus geen podiumplaatsen voor ons. Maar tussen deze profs (Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Finland, Zwitserland ...) had dit een half mirakel geweest. Alhoewel, ééntje heeft het bijna voor elkaar gebracht. Pech tijdens de laatste proef is hem echter fataal geweest.

Foto boven: midden, "Prov" die een zeer sterk tornooi "schoot" en probleemloos zijn selectiepunt haalde voor het WK te Zagreb.


4 opmerkingen:

natalie zei

Die duvelkes zou ik niet moeten drinken...ik zou beginnen zweven.

geert zei

Na een week in Pilzen te zitten gaat je eerste bericht over Duvel ... tiens tiens ...

Nico Mattan ;-) zei

Ik zie er al naar uit om je op de fiets in je Duvelpakske te ontmoeten. Hopelijks worden wij na de rit niet teveel geduveld !!!

RunningRonald zei

schietende mannen! da's stoer! jammer dat jullie net geen prijs hebben gewonnen maar toch goed gedaan tussen de toppers