zondag, mei 17, 2009

Met Jerome!

8.887km - 1:05:00 - 8.2km/hr

In vol "fietsornaat" naar de start van onze fietstocht vertrokken maar ... blijkbaar had de gevreesde kater toegeslaan bij mijn fietskameraden. Op een eenzame verloren ziel na stond ik daar helemaal alleen te blinken. In de wetenschap dat ik binnen enkele dagen een wedstrijdje in Brussel heb, dat ik nog vele loopkilometers kan gebruiken, heb ik maar wijselijk besloten om van plunje te veranderen en een dik uurtje te gaan lopen. 

Mijn looppartner was Jerome. IVAC-er, jurylid op vele atletiekmeetings, één vat loopervaring. Met zijn 74 lentes gaat het al iets minder rap maar een 1/2 marathon zou volgens hem nog altijd geen probleem vormen. Veel vertellingskes en zo werd het uurke lopen nog op een bijzonder plezante manier afgewerkt. Zoals Jerome zegt:" Moet niet altijd rap zijn omdat het goed zou zijn, vraagt 't maar aan de vrouwkes!"

1 opmerking:

Pieter J zei

Je bent een goeie gast etienne. Dank voor je hulp. Misschien ga ik morgen weer lopen. Is Antwerpen voor jou een beetje goed te bereiken? 17 juni speel ik daar namelijk op een open podium in cafe de Joker.

Misschien leuk om elkaar eens te ontmoeten.

Veel succes in Brussel en excuses voor mij security...

Hartelijke JOE!
PJ