dinsdag, mei 26, 2009

Fietsen en lopen

Zondag: 61,15km - 2:19:45 - 26,25km/hr
Maandag: 5,450 - 30 - 10,90km/hr

Om geen misverstanden onder de bloggers te veroorzaken, zondag werd er gefietst.
-
We waren met 7 dapperen om de zonnestralen te trotseren. Een prachtig parkoer, een tempo aangepast aan onze kwaliteiten en aangenaam gezelschap. Als kers op de taart, beloning voor de inspanning, een heerlijke frisse Duvel op het terras van "La Gare", onze vaste stop vooraleer we naar huis afzakken. Aangezien we niet de ganse voormiddag Duvel kunnen drinken werd er , verstandig als ik ben, overgeschakeld op Rodenbach. Een heerlijk bruin bierke met de status van een prima rode wijn. Een potteke garnalen erbij had het terrasgenoegen compleet gemaakt. Nu nog Nico Mattan aan de start krijgen en "La dolce vita" is gelanceerd.
Zondag kan ik er niet bij zijn, dan presteer ik op de 20km van Brussel.
-
Maandag nog een 30-tal minuten gelopen maar het ging van geen kanten. Woensdag probeer ik het opnieuw.
-
Nutteloze weetjes:
* Volgens de theorie van de Nostratische talen zou onder meer het Nederlands en het Somalisch een gemeenschappelijke voorouder hebben?

2 opmerkingen:

geert zei

Klopt: mijne nonkel André.
Want als nonkel André gedronken heeft dan babbelt 'm precies Somalisch ... voilà, de link is gelegd.

Probeer komende zondag 't zelfste tempo als vorige week aan te houden en ge wint!

Steve zei

awel, ik zie u daar sé. Tot dan, Steve