maandag, mei 18, 2009

Izegem fietst (bis)

Vandaag een rustdag ingelast. Iets wat we niet mogen verwaarlozen.

Geert vroeg zich af waarom ik in godsnaam een vrouwenfiets gebruik tijdens "Izegem" fietst. Daarom ...

... heb ik altijd als één van de vervelendste, ambetantste, onverantwoordelijkste(?) en meest stompzinnige antwoorden gevonden, meestal gegeven door den stomsten ezel in de wijde omtrek. (mijn excuses aan de echte Equus asinus)

Daarom enkele redenen waarom ik de vélo zonder "buze" heb genomen (Linda's fiets) en niet mijn "colnago superbike".

  • het zou een rustige "familiale" uitstap worden
  • den vélo zonder buze heeft 2 fietszakskes, voor 't één en 't ander mee te pakken
  • met den superbike had ik een rugzakske moeten meenemen
  • in "casual"-kledij op een koersfiets leek me niet de ideale combinatie
  • mijn vélo met buze staat in Evere te verroesten (rit van bureau tewerkstelling naar bushalte)
  • thuis heb ik geen vélo met buze 

Het had er dus alle schijn naar dat het een gesapig ritje zou worden. Maar schijn bedriegt, zeker als ge met vrienden op stap gaat. Hieronder nog enkele vrienden van den IVAC die meereden tijdens Izegem fietst. Voor alle duidelijkheid, zij waren niet verantwoordelijk voor de "te snelle" rit.

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

mmm.. aparte helm. made in DDR?

en PDM.. hoe lang maken zijn al geen videobanden meer ;)

geert zei

niet verantwoordelijk voor de snelheid van de rit, maar volgens mij wél voor 't één en 't ander in den oorlog :-)