dinsdag, mei 05, 2009

Bijna

Tiny en Geert, 2 bloggers naar wie ik graag luister hebben me nog eens "de feiten op mijn neus gezet". Tijd genoeg volgens Tiny en Geert zou zelfs een goeie "Drill Sergeant" zijn. 'k Had me dus voorgenomen om vanavond te lopen maar ...

Toen ik thuis kwam was er al een telefoontje geweest met de melding dat dochter Laura haar trein had gemist. Ik mocht haar gaan halen. Terug thuisgekomen zag ik dat de tafel gedekt stond, nu letterlijk en figuurlijk weglopen was ideaal om de rest van de week geen eten meer te krijgen. Om daarna nog met een volle maag frieten te gaan lopen was een beetje van het zotte. 'k Ben wel een beetje zot maar ... trouwens, de honden moesten ook nog van hun dagelijkse belangstelling genieten.

Morgen ga ik lopen, hoe laat het ook mag worden. Chris, ik heb zoveel krediet niet en moet dus blijven. :-)

De boekenkast is weer iets zwaarder geworden:
"Sonny Boy" van Annejet van der Zijl (via De Morgen)
"Hersenschimmen" van Bernlef (via De Morgen)

2 opmerkingen:

Tiny zei

En morgen wordt je ook niet nat, van de regen tenminste niet!

geert zei

jij bent al zo erg als mijn vrouw: net als je denkt dat ze naar je luisterd muist ze er van tussen ...
straks lopen hé makker, of anders ... of anders ... eueueuh ... anders heb je niet gelopen!
Tiny is by my side!