maandag, april 27, 2009

Pilzen


Zondagmorgen vertrokken naar het zonninge Pilzen in het verre Tjechië. Met een overnachting in het NOVOTEL Wurzburg was de start van deze internationale "shooting competition" goed begonnen.
In het hotel heb ik gebruik kunnen maken van hun "Wellness" aanbiedingen. 30 min op de loopband aan 10km/hr wat goed is voor 5km op het rollend tapijt. Daarna eventjes het zwembad ingedoken om wel 50 lengtes -zonder enige moeite- te zwemmen. Lengtes van zeker 3m. Zeggen dat het al jaren geleden was dat ik nog eens in een zwembad had "gelegen". Mijn zwembandje had ik natuurlijk niet mee maar dat is geen probleem, die heb ik nu van nature. Na mijn zwemmarathon heb ik nog eventjes nagenoten van het stoombad. It's hot in here zong Nelly, ik ook.

Deze middag aangekomen bij onze Tjechische vrienden. Ze beschikken hier over één van de mooiste sschietstanden van Europa. Hun 300m stand is prachtig en volledig automatisch. Ook hun stand voor de pistoolschutters is dik in orde. Geen "Oostbloktoestanden" hier, integendeel. Deze namiddag hebben onze schutters kunnen trainen en als de competitie even goede resultaten zal geven dan zit het goed.

Morgen beginnen we eraan. Alles in het teken van het WK in Zagreb (augustus), en op langere termijn de World Games in Rio (2011).

Morgen meer met resultaten en misschien een fotootje.

1 opmerking:

geert zei

zelfs hun 3m-bad lijkt me volautomatisch, als ik je zo hoor ...