woensdag, mei 06, 2009

7km of 40'

7km - 35'40" - 11.8km/hr
-
Pas om 1920hr thuis en om 1940hr al buiten om aan mijn "verplicht" loopnummerke te beginnen. Linda begon eerst nog met:" 'k moet nog boodschappen doen", zag mijn verzuchting opkomen en vervolgde "maar 'k ga met de fiets". Yep, kon gaan lopen. Mag er niet aan denken wat de kritieken zouden zijn geweest van de dierbare bloggers Tiny en Geert. :-)
-
Mijn duurloop zou niet langer duren dan 7km ver oftewel maximum 40'.
Rapper lopen zou betekenen dat ik:
vroeger thuis ben,
vroeger kan eten,
vroeger kan badkameren,
vroeger mijn honden kan vertroetelen,
vroeger aan mijn huiswerk kan beginnen en
op tijd zou zijn om de 2de helft te zien van Chelsea vs Barcelona.
-
Et voila, nog net op tijd om voor de deadline (2400hr) mijn werkstukske op het www te plaatsen zodat mijn motivators kunnen zien hoe vlijtig ik weeral geweest ben.

3 opmerkingen:

Tiny zei

Ik wist niet dat mijn stimulatie om te lopen zo'n ver bereik had?

geert zei

mensen met motivatiestoornissen kunnen steeds de NV Tiny & Geert bellen op het gekende nummer. Succes is onze garantie! ;-)

Enneuh ... denk je nu echt dat je d'r met maar wat kritiek van was afgekomen moest je niet gelopen hebben?? Geven ze tegenwoordig geen lijfstraffen meer in 't leger? ;-)

Chris zei

That's the spirit ! ;-)