vrijdag, mei 08, 2009

1hr of 10km

11.14km/hr - 1hr01'20" - 10.9km/hr

Grote luxe vandaag want vroeger thuis. Dus tijd om rustig om te kleden en nog even te trainen. De bedoeling was om rustig een uur vol te maken of op zijn minst 10km te overbruggen. Daar ben ik met brio in geslaagd. 'k Moet mij klaarstomen om de 20km van Brussel in 2hr te kunnen lopen.

Onze lesgever Arno Reuser (Ollandse makelij - toffe kerel met enorm veel kennis) had deze week de volgende opmerking:

"bloggers en facebookers zijn meestal eenzame mensen die niks speciaals te vertellen hebben. De meeste blogs zijn "crap" maar er zitten parelkes tussen"


Laten we eerlijk zijn, er zit wel een beetje waarheid in. Niet vergeten dat er miljoenen blogs zijn. Maar de blogs die ik op regelmatige basis bezoek en die te vinden zijn met hun link op mijn blogske vind ik meer dan de moeite waard. Niet alleen van uitzicht maar vaak ook voor de gesmaakte humoristische, leerrijke en motiverende teksten. Deze eigenaars zijn niet de a-sociale computernerds maar vriendelijke mensen die elkaar regelmatig aanmoedigen op wedstrijden.


Voer voor mijn boekenkast:
"Geniaal geheim" van David Baldacci,
"De kwelling" van Val McDermid,
"Steenkoud" van Stuart Macbride.
Allen gekocht bij boekenclub ECI + een DVDtje in de aanbieding: "Twisted" met de fantastische Ashley Judd en de even fantastische Samuel L. Jackson. Zeg niet dat het geen waar is!

2 opmerkingen:

geert zei

't is niet waar ;-)

a-sociale groetjes van mijnentwege ... :-)))

natalie zei

Volledig mee eens...elkaar aanmoedigen en op de hoogte blijven van elkaar is het doel van het bloggen. Die 20km in Brussel zal je wel probleemloos in 2 uur lopen. Succes met de verdere voorbereidingen.