vrijdag, mei 22, 2009

Blijven Trainen

11,2km - 1hr02' - 11km/hr

We moeten blijven trainen als we geen "mal" figuur willen slaan op 31 mei. En van figuur gesproken, een paar kilo's minder zou geen kwaad kunnen voor mijn "kathedraal van een lichaam" ... in verval. Als ik zo verder doe zal het binnenkort meer op een ruïne lijken.

Morgen zal ik "normaalgezien" nog een toerke gaan lopen. Ofwel alleen op het sportstadion, oftewel met de bobbies langs het kanaal.

Zondag ga ik een toerke fietsen met de boys van "La dolce vita". 

Den Zico zal zijn wederoptreden maken op de canicross van Spiere Helkijn op 14 juni. Voor welke afstand we zullen kiezen weten we nog niet. Op deze dag zal ik ook een handje toesteken bij de organisatie. Francis, de leider (lijder?) van het organisatiecomitee zal ik met veel plezier helpen om deze wedstrijd in goede banen te leiden.

Nutteloze of niet zo nutteloze weetjes:
* Lambiek is een spontaan gistend tarwebier uit het Belgische Zennedal en Pajottenland .
* Georg Philipp Telemann heeft meer noten geschreven dan Johann Sebastian Bach en Georg Friedrich Händel bij elkaar.

1 opmerking:

Femke zei

Alvast tot dan!