donderdag, juni 10, 2010

Vakantie!

Gisteren was het de laatste les en tevens eindexamen van de cursus digitale fotografie. Hoe was het examen? kHeb meegedaan. Proclamatie op een alcoholvrije donderdag (24 juni).

De cursus is zeer goed meegevallen. Prima leraar en toffe klasgenoten. Allen hebben we besloten om er nog een tweede jaartje aan toe te voegen. Om over te gaan naar het volgend jaar moesten we wel slagen in de testen. Maar aangezien de cursussen zo snel volzet zijn hebben we allemaal al 2 weken geleden betaald. Een beetje genant als ik straks, met rode kaakskes, mijn geld moet terugvragen. Maar ik denk wel dat ik voldoende gescoord heb om er een 2de seizoen aan te breien.

De praktische proef was niet simpel. Toen ik alles al had afgegeven ben ik nog een beetje blijven fotograferen en eerlijk, mijn beste foto's heb ik toen gemaakt. Jonas (leraar) had er geen probleem mee als we die nog zouden indienen maar kheb het zo gelaten. Op den duur kun je zelf niet meer beslissen welke foto het best gelukt is voor de opdracht en welke je moet indienen als eindresultaat.

Nadien zijn we nog eentje gaan drinken om het leerrijke schooljaar af te sluiten. Nog nooit zo laat thuis geweest na de cursus. tIs altijd hetzelfde, overal slechte moaten.

Geen opmerkingen: