zondag, juni 27, 2010

DonkDogSurvival Oudenaarde

foto boven: Steven aan twerk. Nie simpel met zo'n zware kar!

Deze namiddag de verplaatsing gemaakt naar Oudenaarde. De vrienden van de Canicross organiseerden een dogsurvival rond en in de Donkvijver. Veel water en dat was geen overbodige luxe bij deze temperaturen. Ikzelf kon niet deelnemen aangezien mijn hond, Zico, nachtmerries krijgt als hij iets moet doen waarbij water aan te pas komt.

Als portrettentrekker kon ik wel mijn steentje bijdragen en voor Steven en Patrick doe ik dat zonder probleem. In de verschroeiende hitte kreeg ik uit handen van Steven himself een heerlijk lunchpakket en dat deed me deugd.

Een prima wedstrijd met veel atleten/atletes die deelnamen met veel liefde voor hun hond en die de "eindtijd" maar bijkomstig vonden. Een lovenswaardige instelling, zeker met deze exotische temperaturen.  Sommige dames waren ook exotisch!

Hieronder enkele sfeerbeelden.

3 voorbeelden van elegant een hindernis nemen



Hieronder ook elegant maar op een andere manier

onder: onze sympathieke Hollandse vriend Tarcio

onder: horizontaal paaldansen?

De volledige albums zijn hieronder te bekijken. Let wel, het is dankzij organisator Steven dat deze foto's beschikbaar zijn.

Donksurvival_001_Oudenaarde

Donksurvival_305_Oudenaarde

3 opmerkingen:

Steven zei

Schitterende foto's met oog voor detail :pp

Tot één dezer hé en bedankt!!!

Steven

De Nico zei

Wel eigenaardig dat je maar twee lokaties hebt uitgezocht voor uw reportage ...

Anoniem zei

Super leuke foto's en het was een fantastische dag!!