zondag, juni 06, 2010

Jeugdcoördinator KFC Izegem

De kogel is door de kerk, de beslissing is genomen, ik heb de job van "jeugdcoördinator bovenbouw" bij KFC Izegem aangenomen.

Verleden week kwam de vraag, enkele dagen later gaf ik mijn jawoord. De bedoeling is dat ik de verantwoordelijkheid neem -in samenwerking met de stuurgroep jeugd- over de jeugdwerking bovenbouw. Veel mensen in het bestuur ken ik nog van vroeger, ik ben er zeker van dat we uitstekend gaan kunnen samenwerken. Ik ben altijd al een KFCI-man geweest en ik heb de ploeg blijven volgen. 'k Heb dus kunnen constateren dat er een zeer gedreven en gemotiveerde jeugdploeg aan het werk is die op een positieve manier bezig is met jeugdopleiding.

Het beetje vrije tijd die ik nu nog had heeft meteen een nieuwe invulling gekregen. We blijven wel canicrossen, lopen en fietsen. Ook een prachtclub als IVAC blijf ik trouw al zal ik wel een beetje moeten inbinden. Mijn eerste en tevens grootste passie "het voetbal" zal na verloop van tijd wel weer een vooraanstaande rol gaan spelen.

Om te bewijzen dat ik (n)iets van voetbal ken. De finale gaat tussen Brazilië en Argentinië. Argentinië wint met 4 tegen 2. Messi scoort 2 keer. De eerste keer in de 9de minuut! Voila.

Mijn leuze: techniek, techniek, techniek!

4 opmerkingen:

natalie zei

succes met je nieuwe uitdaging.

Anoniem zei

KFCI et DPCS, c'est pas de trop çà ??
Allez... veel succes !

Jan zei

Heel veel succes met je nieuwe functie!
Ik veronderstel een niet te onderschatten taak. Heb zelf meer dan 25 jaar als voetbalscheidsrechter actief geweest en had steeds grote bewondering voor al wie anno 2010 nog zo gepassioneerd met de jeugd kan omgaan. Je pronostiek Brazilië - Argentinië lijkt mij iets te voorspelbaar. Wat dacht je van Mexico - Duitsland?

geert zei

op de bank bij de nieuwe wereldkampioen? Een pluisje dat ondertussen een serieus donsdeken is geworden??