vrijdag, juni 25, 2010

Gene tijd

de laatste dagen waren nogal druk. Vergadering hier, bijeenkomst daar, afhalen diploma hinder ... tmag een beetje minder.
Deze namiddag in Wallemote ter voorbereiding van de 1/2 marathon. Vanavond iets gaan eten (da kan nog gaan). Morgen de ganse dag bezig in Wallemote. Eén van mijn taken is de dorstigen laven (op het parkoer).
Zondag ben ik in Oudenaarde alwaar er een DogSurvivalRun doorgaat. Daar zal ik foto's nemen van alle krachtpatsers en hun baasje. Dit doe ik met plezier voor kameraad Steven.

Deze week toch nog tijd gevonden om 2 keer te gaan lopen: goeie werkgever!
22/06: 7.74km - 50'28" - 9,2km/hr !!!
23/06: 7,90km - 46'27" - 10,2km/hr al ietske beter.

De vuvuzela blijft voor ergernis zorgen. Lokeren heeft ze al verboden, khoop dat de andere clubs ook volgen. Stel je voor wat er allemaal niet kan gebeuren met zo'n onding en dan spreek ik nog niet van het lawaai. Klik hier en weze gewaarschuwd!

Geen opmerkingen: