donderdag, juni 03, 2010

Eerste training na de 20 v. Brussel

9,8km - 57' - 10,32km/hr

Voila, we zijn weer vertrokken. De eerste training na Brussel zit erop. Nu eventjes doorzetten en terug een evenwichtig trainingsritme aannemen.

Opmerkelijk. De tijd die ik verleden jaar gelopen heb op de 20km van Brussel -als haas- was 1hr 58' 02". Dit jaar liep ik, opnieuw met Rika W aan mijn zijde, 1hr 58' 09". 7 seconden trager! We gaan erop vooruit. Binnen enkele jaren zitten we net onder de 2hr, ideaal voor de "2 uren hazen".

tIs al een tijdje geleden dat ik een muzikaal parelke op den blog heb gezet. Dit is er eentje uit de hoogste categorie. Een "all time top 3, 5, 10 ... of whatever" is niet mogelijk voor mij. tZijn er teveel die ik graag hoor. Maar den dezen zou zeker zeer hoog scoren. Luister en geniet. Morgen meer van deze hemelse geluiden.


Travelling Riverside Blues by Led Zeppelin!

1 opmerking:

Tiny zei

Met iedere 7" trager duurt het nog lang voordat je boven de 2 uur loopt.