donderdag, april 22, 2010

Huwelijk Sofie en Bart

Het gelukkig echtpaar, Sofie en Bart

Ondanks mijn verlofdagen heb ik weinig kunnen bloggen. kHeb ook weinig aan sport gedaan. Toch was er een speciale dag. Dinsdag was het feest. Daarvoor had dochter Sofie en kersverse echtgenoot Bart gezorgd. Na een aantal jaren van repeteren moest het er maar eens van komen. Dinsdag laatsleden was er het "jaknikken" in 't stadhuis van Meulebeke. In augustus mogen ze nog eens volmondig "ja" roepen in Gods huis. Een groot aantal foto's genomen maar hieronder enkel de gelukkige trouwers, Sofie & Bart met haar zussen.

Zussen Ann en Laura

Zus Kathy met dochter Louise

Zus Carolien

Emilie en Louise, de opvolging.

tIs serieus meegevallen maar ik heb wel iets meegemaakt wat ik allang niet meer heb meegemaakt. kHeb den Lagaar moeten verlaten met nog ne volle Rodenbach die op mij aan het wachten was. Oud worden ... en/of karakter hebben.
Vader W Devillage. Vroeger vangde hij vis met de blote hand!

4 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Proficiat aan gans de familie

geert zei

dikke proficiat!

ps: moest mijn dochter dit geschreven hebben, dan zou ik haar direct bellen om te zzeggen dat 't "vroeger VING hij vis met de blote hand" moet zijn ;-)))

frank spencer zei

Proficiat aan het jonge koppel en familie.

Dat van dat karakter of oud worden ?
Daar ga ik vanavond een antwoord opgeven in Torhout :-)

De Nico zei

Ik heb nog twee volle Rodenbachs zien staan, wanneer je stoel reeds leeg was....