woensdag, april 07, 2010

t Park van Evere

7,8km - 43'18" - 10,8km/hr


Duurloop die verbazend goed verliep. Alleen vertrokken naar Evere Park en na een 1/2 km al serieus aan tzweten. tWas al goe warm aan tworden en dan kan ik altijd iets beter presteren. tIs alsof ik mijn, toch  niet geringe zwaarwichtige eigenschappen, optimaal kan gebruiken als de zon haar best doet. Hoe heter, hoe beter mijn prestaties.
 
Muzikale parelkes, mijn top 5 op dit moment. Kan morgen al anders zijn. De volgorde mag ook anders.
1 Absynth Minded - My heroics part one

2 Arno - Brussels

3 Editors - Papillon

4 Mumford & Sons - Little lion man

5 Isbells - As long as it takes

2 opmerkingen:

natalie zei

Geef mij maar ook de warmere temperaturen...op naar de zomer.

Anoniem zei

Tu as couru tout seul !! Et les autres ? Tous des p'tits zizi !