woensdag, april 14, 2010

Belle Helene

dinsdag 13/04: 7,15km - 42'34" - 10km/hr

Korte duurloop die redelijk lastig verliep. Mijn linkerenkel was ook niet helemaal "fit". Vandaag een rustdag, morgen doe ik het opnieuw.

kMoet ook nog enkele foto-opnames maken voor de cursus. Dochter Laura zal slachtoffer van dienst zijn. Thema is "scherptediepte".
In de nabije toekomst zal ik hoogstwaarschijnlijk lid worden van een vereninging. kHeb nog altijd niet beslist waar ik mijn beperkte kennis zal uitbreiden. kBen op zoek naar een goeie club die amateurs iets willen bijbrengen.

Spreuk
***Het huwelijk is een relatie waarbij de één altijd gelijk heeft en de ander
een man is!***
Nutteloze weetjes:
* Een menselijke lever heeft meer dan 500 functies. (Rodenbach, Duvel, Hoegaarden, Rode en witte wijn, Porto ... Leffe ...)
* Dalmatiërs zijn het enige hondenras dat last kan krijgen van jicht.
* Hiphop is een muziek- en levensstijl, ontstaan in de jaren '70 in New York, en voornamelijk in de arme wijk The Bronx?

* De oudste nog werkende molen in Nederland is de "Grafelijke Korenmolen" in Zeddam.
* De naam Rode Zee is afkomstig van blauwwieren die er soms in grote hoeveelheden voorkomen en het water dan een rode schijn geven.
= > 14 aprils in tverleden:
* 1574: Gestorven: de broers Lodewijk en Hendrik van Nassau, gesneuveld tijdens de slag op de Mookerheide.
* 1912: De RMS Titanic loopt tijdens haar eerste reis op een ijsberg en zinkt.
* 1914: Het eerste luchtbombardement uit de geschiedenis vindt plaats tijdens de Mexicaanse Revolutie. Doelwit is een oorlogsschip van generaal Huerta.
* 1984: Afscheidsconcert van Doe Maar.

Geen opmerkingen: