zaterdag, april 03, 2010

Indoortraining

Door het slechte weer ben ik vandaag binnen gebleven om te trainen. In de "Oxygen fitnessclub" heb ik eerst 30' op de fiets gezeten. Het journaal op één heb ik dus al fietsend gevolgd. Daarna een half uur op de "stepper" om daarna 15' uit te blazen, opnieuw op de fiets. Hier was telkens de film "Michael Collins", een biografie over de Ierse politicus en revolutionair Michael Collins, mijn begeleider. Om af te ronden nog een 30' op de loopband. Hier heb ik afgestemd op de muziekzender "Jim". tWas net de top 15 van de "cameo-videoos". Geweldig goed is de video van "Fatboy Slim". "Weapon of choice" is niet alleen een formidabele hit, acteur Christopher Walken (van oa The Deer Hunter) levert er een prachtige dansprestatie waar ze in "artiesten op de dansvloer" serieus jaloers op zijn. Klik hier om te genieten!

De beste muziek die ik heb mogen aanhoren en tevens uitermate goed geschikt is om te lopen en te spinnen is: Twisted Transister van Korn. Volume omhoog en geniet!

 
De indoortraining heb ik afgesloten met een korte saunabeurt en ne koffie in den bar. Tijdens deze oefenstonde heb ik regelmatig naar buiten kunnen kijken en dikwijls content geweest dat ik binnen bezig was. De Flandrien hang ik morgen wel uit.

Geen opmerkingen: