donderdag, april 15, 2010

Boekenkastspijs

Vandaag heb ik nog wat "voedsel voor de boekenkast" gekocht. In de Izegemse kringloopwinkel snuffel ik graag in de boekenrekken op zoek naar "iets" interessants. Meestal zijn het oudere boeken die ik nauwkeurig aan een kwaliteitsonderzoek onderwerp. Zitten alle pagina's er nog in? Ist nog proper? Is het niet beschadigd? Zijn er ezelsoren aanwezig?  Als ik ja, ja, nee en ja kan antwoorden dan is er een grote kans dat ik het boekske koop. Trouwens, het antwoord op die laatste vraag is altijd ja maar het gaat hier niet over het boek. Meer dan 3 euro per boek zal je meestal niet moeten geven.
Vandaag meegenomen (na betaling)
  1. "Rusteloos" van William Boyd: een historische thriller
  2. "Stille waters" van Ward Ruyslinck
  3. Omnibus - "De 15de Compagnie" van Valére Depauw, "De vinger in de champagne" van Jan Boschmans, "De wonderdoktoor" van Jos Janssen
  4. "Pieter Daens" van Louis Paul Boon
  5. "Koken zonder grenzen - Groenten" niet van Piet Huysentruyt
  6. "Koken zonder grenzen - Salades en koude voorgerechten" niet van Piet Huysentruyt

1 opmerking:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Waar vind jij toch de tijd om dat allemaal te lezen ?
Op het werk ? ;-);-);-)