zondag, april 13, 2008

Zware sportdag

Vandaag zo'n 150km de "Parijs-Roubaix" gevolgd ... vanuit mijne zetel. Na Devolder in de Ronde van Vlaanderen was het nu een andere quickstepper die een prachtprestatie afleverde. Met de nodige druk en kritiek op zijn schouders heeft favoriet Tommeke het toch weer waargemaakt. Mooie koers, mooie winnaar.

Nu al kan ik zeggen dat mijn volgende zondag er heel anders zal uitzien. Dan loop ik mijn eerste canicrosswedstrijd van het jaar. Ik hoop dat Zico er klaar voor is :-).
En ja, Cosmo zal ook van de partij zijn. Dat zegt de eigenares Laura toch.

Nutteloze weetjes:
* Het valse gebit van George Washinton was gemaakt van walvisbeenderen. Misschien was dat de reden waarom zijn presidentiële openingsspeech slechts 183 woorden telde en slechts 90 seconden duurde.
* David Rice Atchinson was President van Amerika gedurende welgeteld 1 dag.



Canicrosser Luc Cox tijdens zijn Survivalrun.

Geen opmerkingen: