dinsdag, april 01, 2008

Bij den dokteur

Vandaag bij den dokteur binnengesprongen om mijn knie eens te laten "onderzoeken". Hij heeft er 2 keer aan gedraaid (naar links EN naar rechts, jawel) eventjes gevoeld als hij niet warmer was dan de andere knie, op enkele plaatjes eventjes geduwd met zijn duim en dat was het dan.
Oplossing; een pilleke -Ibuprofene- dat ik al 3 weken geleden had genomen en een zalfke -extrapan- dat ik ook al in het begin smeerde.
"Kan ik verder trainen"? Daar had hij van verschoten. Na een kleine aarzeling zei hij me om nog 5 dagen te wachten. Dat komt goed uit. 'k Was van plan om gisteren naar den dokter te gaan en gisteren heb ik niet gelopen dus gisteren was het de eerste van de 5 dagen dan ik niet mag lopen. Zaterdag kan ik zonder problemen meedoen op den loopband ten voordele van Run4Eric! Van timing gesproken.

Zico, heeft weeral iets in het snotje.

2 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Dat is toch al goed nieuws!
Even rust en er dan terug invliegen! Loop goed zaterdag!
Modderige poot van Ralf en Loris

Anoniem zei

Hoeveel hebt ge moeten betalen???? Ik wil anders ook wel voor dokteur spelen zenne! Voelt ge u goed??? ja???? Wel, dan moogt ge terug trainen! Content???