maandag, april 21, 2008

Canicross te Oudenaarde anders

Omdat het niet altijd de stoere binken en krachtpatsers
moeten zijn die in beeld komen, hieronder enkele opgemerkte schatjes. Doetjes die genoegen nemen met gewoon aanwezig te zijn en te genieten van al het zweet van de andere macho's en macho-innekes. Echte knuffelbeertjes, troeteldierkes die je op uw schoot wilt nemen!







Reactie op de reactie van gisteren. U hebt volkomen gelijk en ik ben me er terdege van bewust. Daarom, uw goede raad ter harte nemend begin ik eraan. Morgen, direct met een kuur van 1 dag. Dan even evalueren en aanpassen waar het nodig is! Dank u wel! :-)

2 opmerkingen:

Cremke zei

Terwijl vele joggers te Apen zich de benen van onder het lijf liepen, was er in Oudenaarde canicross. En ook daar waren er joggers van JCA aanwezig. Sommigen doen het zowel solo als met hun hond.

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ook wij waren in A'pen gewoon omdat we niet op 2 plaatsen tegelijk kunnen zijn, maar het zag er ook weer een gezellige boel uit daar in Oudenaarde. In Bonheiden zijn we er weer terug bij, en met haar marathonconditie mag Selena nu ook eens debuteren hoor (ik moet het haar alleen nog aanpraten;-)). Spijtig dat het lichamelijk nog wat voor je tegenviel, maar je was er toch maar weer terug bij, en uiteindelijk komt er toch wel beterschap. Blijf zoeken naar de juiste oefeningen, ikzelf heb me nu kunnen helpen met spierversterkende oefeningen, en als alternatief fietsen doet nu ook wonderen. Het helpt wel als het goed weer is... ;-);-);-)