zondag, april 06, 2008

200 METER!

Gisteren geen blogje.
Oorzaak: Wilfried & Nicky die me telkens tegenhielden als ik naar huis wou vertrekken met als resultaat dat ik pas na twaalven thuis was
.

Ik was dus aanwezig op de benefiet "Run4Eric" om aldaar een half uur op de loopband te lopen samen met Wilfried (van de canicross). Nadat Nicky (van de canicross) haar sessie met brio tot een goed einde had gebracht was het onze beurt. Nicky die trouwens haar slanke lijn had teruggevonden en dat showde ze op de loopband en op de dansvloer. Haar concurrenten op de canicross weze gewaarschuwd, ze zweeft op dit ogenblik!

Samen dus met Wilfried aan onze 30 minuten durende zweetkuur begonnen en dat in ons geel VCF T-Shirt. Niet mijn soepele loopstijl maar onze opvallende looptenue trok de aandacht van sommige atleten in de zaal die nu en dan enige uitleg kwamen vragen. Al lopend en zuchtend heb ik een beetje uitleg proberen te geven, ik hoop dat ze er iets van verstaan hebben.
Het resultaat van deze actieve en alternatieve sauna: 5,91km voor 30'. Niet slecht maar vooral -en dit speciaal voor Wilfried-
200 meter meer dan de voorzitter van de canicross! :-)

Dit resultaat werd uiteraard met de onvermijdelijke vitamientjes "geconsumeerd". Wilfried met de donkere Leffe en ikke met de donkere Rodenbach. De vrouwkes, Nicky & Linda deden ook goed mee. Hoe zij de liters plat water, fruitsap en koffie naar binnenwerken is ongezien. Chapeau, ik zou het niet kunnen.

De frietjes met steak waren lekker en door het groot succes en het groot aantal deelnemers namen we het lange aanschuiven zonder probleem erbij. Deze hele organisatie was af (Run4Eric, een bezoekje waard), een dikke proficiat aan de organisatoren en hun talrijke, vriendelijke medewerkers.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja Etienne,
Je geraakte precies niet naar huis gisterenavond.
Run4Eric mag een suc6 genoemd worden.
Buiten het wat lang wachten op het eten (sorry, misschien hebben we je ook ongewild voorbijgestoken) was alles perfect georganiseerd.

Anoniem zei

toch erg hé ... die mensen die je tegenhouden termijl jij vroeg naar huis wil gaan ;-)