dinsdag, april 22, 2008

Niet alleen

't Is niet dat het veel helpt om mijn eigen leed te verzachten maar op diverse blogs lees ik berichten over gekwetste atleten. Dat zal nu éénmaal de tol zijn dat we moeten betalen zeker? 'k Ben ervan overtuigd dat het niet door de sport is dat we gekwetst geraken (het lopen en crossen) maar door de fanatieke houding die ik (wij?) soms aanneem. Te snel willen herbeginnen, te snel vooruitgang willen boeken, te weinig rust in acht nemen ... En zeggen dat ik alle sporten wil doen en proberen ... tijd te kort.
Neem daar nog bij dat ik een voorbeeld ben van een Bourgondiër -ten gepaste tijde moeten vitamientjes (in vaste en vloeibare vorm) kunnen- en zeker niet wil leven als een kluizenaar. Ik zou het kunnen en willen om voor de sport te leven, had ik de talenten om een goeie sporter te zijn. Daar ontbreken er echter enkele juiste genen voor. Moar we zijn vree content met da wa we hebben en kunnen zulle :-)

Francis: Inderdaad de zonnebank zou eens geen kwaad kunnen voor mijn "niet bruine billekes". Maar we hebben niet allemaal 't geluk om aan 't zeetje te werken hé. :-)

Aan alle bloggers en/of collega lopers en/of vrienden of alles tesamen: zij die aan de start kwamen op één of andere marathon (Antwerpen) of 1/2 marathon (Antwerpen - Staden) een dikke proficiat. Ik ben bij jullie langs geweest voor uw verslagje, chapeau!

Geen opmerkingen: