zaterdag, april 19, 2008

Slechte generale repetitie ...

is een goeie ... 'k denk het niet. Deze morgen al na 24', n nog geen 4km, ben ik gestopt.
Door wat rechter te lopen en mijn voeten iets meer te laten afrollen was het precies beter lopen voor mijn knie. Geen pijn, geen ambetant gevoel, blijkbaar alles normaal al liep ik wel heel traag. Nog iets trager en ik viel om. Maar dan kreeg ik pijn (kramp?) in mijn rechterkuit. Uit voorzorg maar gestopt. Nu voelt ze nog wat stijf, hopelijk kan ik morgen op een deftige manier lopen.

Zo was het verleden jaar: 14de - 0:10:42 - 14,972km/hr op de korte afstand - 2672m.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Stef,

Recupeer goed en forceer niet want het seizoen is nog lang. Succes morgen.

Reg

Anoniem zei

Zelfs dit was een training, om later beter te doen . ik zit ook in hetzelfde schuitje (knie)

Anoniem zei

Als je nog s een korte broek aandoet, eerst iets doen aan die melkflessen daaronder!