donderdag, april 24, 2008

Rust

Deze week loop ik niet meer, mijn spieren laten rusten. Volgende week zit ik in Tjechië (voor 't werk) en daar zullen er ook niet al teveel mogelijkheden (tijd) zijn om te sporten.

Laatst gekocht:
  • "Duivels werk" van Mo Hayder.
  • "De deal" van John Grisham.
  • "Triptiek" van Karin Slaughter.

Wie van de drie er mee mag naar Pilsen weet ik nog niet.

Nutteloze weetjes:
* Stieren zijn kleurenblind en lopen dus niet naar de cape van een matator omdat die rood is.
* Mieren slapen niet.

In de rubriek muzikale parelkes: 2 meisjes van Raymond maar deze keer door Lais. Zeer, zeer mooi. Als extra, Den "onze vader" op een modern "beatje" door deze 3 dames! Leuk


Nu nog vlug een verbeteringske aanbrengen op één van mijn vorige blogjes. Er werd mij door een attente lezer erop gewezen dat ik een "t" in de plaats van een "d" had gezet. 't Zal wel mijn eerste niet geweest zijn en 't zal ook wel mijn laatste niet zijn. 't Is zoals vroeger tijdens het examen; zo rap mogelijk gedaan en nalezen was niet nodig. 'k Moest gaan sjotten!

Geen opmerkingen: