woensdag, april 16, 2008

Mooi of slecht weer

morgen ga ik terug een rustige training inlassen. 'k Moet toch iets doen om zondag te kunnen presteren.

Vandaag in de mail een uitnodiging gekregen om terug te gaan fietsen op zondag. Het ensemble noemt zich: "De vrienden van de fiets" - "La dolce vita-vrienden". Ik ken er een paar van -de deugnieten- en ik heb er direct terug goesting in gekregen. Als er geen canicross is zal ik toch eens meefietsen. Ze zijn ook voorstander om op tijd en stond een vitamientje te nuttigen. Ik zou alles doen om terug in condite te geraken.

De buffalo's waren gisteren zeer goed, B-team of geen B-team. Een stoute voorspelling voor vanavond; de paars-witten gaan door!

Nutteloze weetjes:
* Er zitten 336 kuiltjes in een professionele golfbal.
* In Amerika vinden er gemiddeld 3 geslachtsveranderingsoperaties per dag plaats.

Geen opmerkingen: