zondag, maart 11, 2007

Canicross Vilvoorde

Een succesverhaal. Met 203 inschrijvingen werd er opnieuw een record gevestigd. Canicross zit duidelijk in de lift. En één ding staat vast met de kwantiteit is ook de kwaliteit gestegen. Daardoor zak ik natuurlijk in de eindrangschikking maar dat kan de pret niet drukken. Integendeel, een motivatie om te blijven trainen. De reden van dit succes is ook te danken aan de prima organisatie van Martin en zijn team en ook het VCF-team dat op alle wedstrijden aanwezig is om alles vlot te laten verlopen. Dat het zonnetje aanwezig was, een ideaal crossweer, was ook een meevaller voor de canicrossers. De "drie fonteinen" een mooi park op een boogscheut van de VTM-gebouwen is dan ook een prachtig decor om zoiets te organiseren. Wat heb ik ervan gebakken. Wel ik ben tevreden al kon het beter. 8ste plaats in mijn categorie (30 lopers in mijn categorie) met een tijd van 6'02" (16,90 km/hr). We zouden kunnen zeggen dat het een beetje zot is om van Izegem naar Vilvoorde te rijden om met moeite 6' te lopen maar...
sporten met uw viervoeter in een aangenaam kader, een dagje erop uit met 't vrouwke, vrienden terugzien en wat kunnen bijpraten (over de conditie die weeral niet op punt staat) en ... na de wedstrijd genieten van de lekkere koele Leffe. 'k Zou zelfs verder rijden als het nodig is!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Valt in elk geval méér aan te raden dan 6' rijden om van Izegem naar Vilvoorde te lopen ...
Tof dat je geliefde sport in de lift zit!

Anoniem zei

Leuk verslag Etienne ! Vooral die Leffe nadien zal wel gesmaakt hebben, niet ? hahaha...

Anoniem zei

Prachtige tijd gelopen, en vooral volgens mij genieten zowel voor mens als dier. Proficiat!

Anoniem zei

Schitterende prestatie, Etienne.
Amai, bijna 17 km/u, da' s supersnel, man.
Chapeau !