zondag, maart 18, 2007

Vijftigste verjaardag voor Linda



Zaterdag was het zover, Linda's dag! In de voormiddag vertrokken naar Knokke waar de nietsvermoedende "jongedame" verrast werd met een Thaise Tradiditionele massage. Afgeleverd om 1100hr en, volledig herboren (Linda), terug afgehaald om 1330hr.


Ze kon niet zwijgen over de heerlijke, relaxerende massage die ze had gekregen. De jongeman (rechts op de foto) had gouden handen. 'k Heb zo'n vermoeden dat ze nog richting Knokke zal willen gaan, zo enthousiast was ze over de therapie. Voor mezelf was het anders. 'k Was nog maar net bekomen van mijn Leffe. Niet dat hij slecht smaakte, integendeel, maar 6,10 Euro vond ik net iets teveel. Ik denk dat de garcon ook gouden handen had. Maar allez, met het betalen van de "masseur" besefte ik dat ik de volgende keer zal moeten genieten van wat er in mijn frigobox zal zitten. Niets aan te doen Lippens.


Daarna reden we richting Sluis om de innerlijke mens te verstevigen. Kon ik zondag niet meelopen, dan was ik er toch geweest. Linda nam zalm ik nam pladijs. Meestal kiezen we nooit hetzelfde dan kunnen we eens proeven -eten- van elkaars gerecht. In "De zevende hemel" (het restaurant) hadden ze een hondje.

Hij had een dubbele opdracht. In de weg liggen van de klanten en bij het tafeltje komen zitten als de koffie eraan komt. Niet voor de koffie natuurlijk maar voor de koekjes.



Linda en het koekjesmonster!


Na een korte wandeling in de "culturele hoofdstad" van Nederland (voor sommige) werden we verwacht in Meigen (Deinze) waar schoonzus Griet ons had uitgenodigd voor een ... vismenu.
Na de nodige "dranken en spijzen" doken we het nachtleven van Gent in. Eerst nam ik een Rodenbach tot mij in het Theatre Cafe. Trendy, chic (een beetje te chic voor mij) 'k heb het gezien ...

Daarna nog iets gaan drinken in de "Hotsie Totsie" (weeral Rodenbach - nooit mengen!)waar ik het een stuk gezelliger, gemoedelijker, plezanter en veel meer vond. De verplichte slaapmuts werd in een plaatselijk cafe, taverne, bar, disco van Meigen gedronken. Op een schappelijk uur, voor mensen van mijn leeftijd, hebben we dan de de rest van de nacht doorgebracht in het logeerbed van Griet (dank u wel voor de gastvrijheid). Niets spectaculair maar een mooi dag en nachtje gehad en zo denkt Linda er ook over.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Philippe (Frank) en ik hebben ook al eens toevallig getafeld in de "zevende hemel", 't is wel al een tijdje geleden.
Die leffe in Knokke was er zeker ene in een reuze-groot glas met een gouden randje, en smaakt dat dan beter?

Bert zei

Proficiat aan (de herboren) Linda.
Mooi dat je een training laat schieten voor even belangrijke zaken!
Geniet er nog lang van.