maandag, maart 12, 2007

35'11" - 5,5km - 9,3km/hr - GHS:132 - 339kcal

Vandaag een rustige hersteltraining. Alhoewel, na een wedstrijd van 6' valt er niet veel te herstellen zeker. Ik kijk al uit naar de volgende canicrosswedstrijd te Maldegem. Webloglopers, als je het al voelt kriebelen, jullie zijn welkom.

Enkele cijfers:
  • 213 teams namen gisteren de start. Nog nooit heeft een wedsrijd zoveel deelnemers mogen begroeten.
  • Kirsten Schoonbaert (1993°) won haar wedstrijd bij de Eagles F en haalde een gemiddelde snelheid van 18,2 km/hr. Kirsten en haar Australian Sheppard zijn dan ook wereldklasse in hun categorie.
  • In mijn categorie was Geoffrey De Bleser (1969°) de winnaar met een gemiddelde van 20,06 km/hr. Zijn hond, een A. Stafford is één brok spier, Geoffrey ook.
  • Philippe Wery (1967°), Europees- en Wereldkampioen, won zijn categorie (lange cross) en zijn gemiddelde was 23,7 km/hr!
  • Peter Vercammen (1944°) liep de lange cross aan een gemiddelde van 13,5 km/hr. Met zijn Saluki was hij één van de oudste deelnemers. Proficiat.
  • Lena Crabbe en Lisa Van Lierde waren beiden met hun 4 jaar de jongste deelnemers. Er waren trouwens 20 duo's aan de start onder de 10 jaar. De toekomst ziet er goed uit!

In april sta ik er weer met Zico. Dan zal ik proberen beter te doen dan een 8ste plaats. Eerst nog wat werken aan mijn "spierbrokken".

Geen opmerkingen: